2012年1月10日 星期二

big deal

我是香港人, 但不想做中國人. What's the big deal?

7 則留言:

  1. 如你要上大陸搵食,that is a quite big deal.

    回覆刪除
  2. True. Then that is a big deal for the Chinese government, not a big deal for us.

    回覆刪除
  3. 依家個個口口聲聲說要做的“中國人”,其實是"中華人民共和國人”,仲要係“以毛澤東、鄧小平、江澤民為核心的黨的三代中央領導集體和以胡錦濤為總書記的新一屆中央領導集體“之下的那個“新中國”,不是講有五千年文化那個"中國"啊。

    回覆刪除
  4. 同意.

    依家我們不想做的, 是慣於以大欺小, 以野蠻欺凌文明, 以國家機器欺凌農民和知識份子, 並天天來香港生仔, 來D&G 買野的那一種中國人.

    (不是所有中國人都是這樣的. 但看在香港人眼裡, 這就是典型的中國人的模樣了. -- 也許, 看在新彊人西藏人眼中, 那些中國人的形象也是一樣的不堪入目.)

    回覆刪除
  5. 咁即係你一相情願囉, 睇下你身份證上寫咩, 諗下係外國出事邊個國家大使館會救你

    回覆刪除
  6. "諗下係外國出事邊個國家大使館會救你"...?

    生果報--港人鬧爆:中國大使館最仆街( 2012-01-16 )
    http://hk.dv.nextmedia.com/template/dv_channel/index.php?fuseaction=dv15.player&mode=section&id=all&range=d&dv_iss=20120116&sec_id=15335&art_id=15986031&av_id=15986448

    意大利郵輪「協和號」在地中海擱淺翻側,一對香港警察夫婦與親友...一行六人幾經辛苦抵達羅馬後向中國駐意大利大使館求助,郤換來冷待:「我哋冇錢、冇食物,大使館職員竟然惡言相向,又要我哋自己畀錢辦證件,連影相都要收兩歐元,真係仆街到無倫。意大利政府、船公司已經夠衰,估唔到大使館仲衰!」

    想想在自己地方發生的"動車"意外,强國又點救人?
    --救人?先通車再說.

    你以為有奶便是娘,
    那才是"一相情願囉"

    回覆刪除
    回覆
    1. more from "中國大使館最仆街( 2012-01-16 )"

      ...他們其後致電中國大使館求助,蔡表示「我哋冇錢亦冇財物,打電話畀使館叫佢哋到酒店接我哋,職員居然話冇咁服務,我哋搭的士去要 70歐元(約 689港元),幾經辛苦先籌到錢,到咗大使館,職員叫我哋打電話返香港叫親友滙錢過嚟,連影相費都要收兩歐元,每人辦證費要自付 59歐元,我哋財物全部喺沉船內,好彩其中一人仲有錢先至應付到」。更令他們氣結的是,辦完證後,他們被職員趕走:「職員話大使要招呼客人,要我哋由後門走,過對面馬路截車...

      刪除