2009年10月18日 星期日

Junk Bay is our Future.

愈來愈不知道應該怎樣理解中港關係. 半山的天匯豪宅叫價去到七萬幾蚊尺, 曾特首叫我地不用擔心因為唔關你事. 你要買樓置業唔該遠離市區. 咁, 要去到幾遠我地先有權住呢? 聽聞內地的同胞來香港買樓都是俾現金的, 一舊舊錢在旅行袋拿出來, 地產經紀們都已經見怪不怪. 所以匯豐大班話樓市去到今天的地步都唔係泡沫, 因為如今很多買賣都不需要借貸來進行了.

香港人俾大陸邊緣化已經不是新鮮事, 你有迪士尼, 他們可以起個比你大廿倍的; 你有金融中心, 他們要做個比你更好、大到不知所謂的交易中心. 香港人回歸前擔心給新加坡追過, 回歸後要面對大陸發展上海唔鳩理你的事實. 你要普選, 等了十幾年還要再等下去, 曾生說, 不要捨易取難…

香港人無家可歸, 無權可用, 無票可投. 政府將維港填掉, 把佐敦道、大角咀碼頭變成集體回憶, 換來一個個閒人免進的豪宅區, 住客們大多是操普通話的, 搭地鐵去到九龍站奧運站, 除左可以去商場望下之外, 十幾幢樓加埋都是唔關你事的世界.

大陸人來香港做乜呢? 香港人生活的希望又在哪裡? 曾生打完份工到唐生打, 我們從深水埗搬到黃大仙, 再從黃大仙搬到調景嶺. 聞說將軍澳還有好多好多地. Junk Bay, 安份守已的你繼續儲錢搬入去啦, 因為這, 就是我們大家的將來.

2 則留言:

  1. 小佢老母, 姓曾o固個冚家鏟娘娘腔到係中共同班有錢佬狗尾都搖埋。自己o固頭近仲怕人地兇,又要企係個權力最高點。又冇guts,又要企係個度,得個幾十萬個月,俾人鬧到仆街,行公義好憐憫同佢差十萬八千里,o的老人家又病又窮又無人理,佢可以話政府已經有個很好的安全網,o的老人家住o固幾呎床,唔發顮真係奇蹟,姓曾o固個冚家鏟仲叫人去遠O的買樓。買你老母,人地冇人冇物身有頑疾,俾你地價政策迫到差O的發顮,你仲點做基督徒,耶穌一定會說:你以我的名字說子那麼多,做的那麼多,但我真的不認識你,也不知道你為什麼在我面前,走吧。為左一個月幾十萬,俾耶穌鬧到咁應,值嗎?你唔係白痴仲係也野?

    回覆刪除
  2. 看來,不久...就會有一大碌 seven 企o向度大聲唉'廣東港縣燦簇食自己自冶區' 醒lee 喇!!

    山地

    回覆刪除