2010年2月11日 星期四

無羞恥教育

過年過節, 讀周游講教細路, 阿媽呢, M既時候都可以同大細女一齊沖涼, 咁的小朋友見到有血由阿媽屁股流出來, 阿媽好大方話, 係呀, 你第時大個女都會咁架, 女仔要咁先至生到 BB 架.

咁好大方, 唔使閃閃縮縮, 人既身體係點就係點, 為甚麼不可以坦然面對? 咁, 對小朋友來說亦是好的教育.

之後, 有的網友留言, 話初初個陣呢, 月事來時都係阿爸帶佢去揀衛生巾架. 仲隻隻牌子都買的睇下邊隻最岩用.

這個亦都係好坦然啊. 女仔係咁架啦. -- 咁男仔又點呢, 我諗.有無人細個時阿爸會教佢打飛機呢? -- 係呀, 呢個都係人既一部份丫嘛. 性慾來時, 唔通教個仔沖凍水涼睇聖經?

自瀆都係普通野啫, 男男女女, 多多少少都有試過掛. Solitary Sex, 由你發現自己的身體有一個快感機能開始, 你都要久不久回應下佢既.

不過, 當有一日你見到自己個仔係地下迄下迄下, 好自然無羞恥地活動既時候, 你會點樣同佢講呢?

阿明仔呀, 呢家野呢, 唔係咁玩架, 拿, 你用隻左手咁樣捉實佢, 咁樣, 整下整下咪得囉. 你睇下阿爸 ...

5 則留言:

  1. 玩啫啫係幾個月大0既BB都已經識做0既0野,你唔好禁止佢就得,駛乜教?

    回覆刪除
  2. 可以在那裡進行這個活動 (例如光天化日之下做得唔得, 點解唔得)?
    可以有幾頻密? 可唔可以幫人手進行?
    道德上,它本身是對, 不對, 無所謂...

    回覆刪除
  3. 我在想,如把這個活動涉及道德考量時,便不只是個人快感機能觸動與否的問題,而與「他者」有關了。
    我想很難令人接受,到某君家埋拜年,某君個仔或囡囡突然走出來拿起陰莖或張大陰戶在你面前來個高潮吧?!

    我想這是涉及了「禮」。動物無「禮」,人有,而「禮」與道德的關係.....可以再想想.....

    回覆刪除
  4. "禮", 好像僅僅是一個對人的行為.

    就算祇是得自己一個, 小朋友又可唔可以"去盡"呢? 有的人話會傷身, 有的人話這種行為會污染靈魂.

    我們應該怎樣教導孩子呢? (連我們自己都唔敢坦然面對的時候)

    回覆刪除
  5. "傷身"、"污染靈魂"只是鬼話,太可不理.....

    "禮",可能真的是僅僅對人的行為,那亦正是我在想的問題。我們在考量道德時,是否往往會與「他者」掛鈎?

    另外,就算祇是得自己一個,是否就什麼都可以做? 對自己用不用講"禮"? 或者實際點,只得我一個,是否要照鏡、化妝、剃毛等.....

    回覆刪除